sâmbătă, 27 noiembrie 2010

O mica pauza....

-citeste,numai citind creierul tau va deveni un laborator de ideii si imagini,parca asa ceva a spus eminescu,ma rog nu conteaza,am decis sa imi sterg toate postarile deoarece nu au fost elaborate asa bine,nu au redat cu adevarat ce am vrut sa spun defapt,a scrie filosofii nu este usor,de aceea voi lasa lucrurile sa se lase asteptate,motivul?simplu:laboratorul meu inca nu se incadreaza la ideii si imagini demne de filosofii.


-nu stiu cand voi mai posta,dar voi posta asta este ce ii drept,iar intre postari voi lasa o pauza lunga de 3 saptamani 1 luna.Voi incepe cu un alt sir de teme mai interesante si probabil mai patrunzatoare si cu un pseudonim in loc de numele meu,nu pentru ca am ceva cu numele meu,dar imi place mai mult cum suna Alexandru Fortis,reprezinta ceea ce eu vreau sa obtin in acesta viata si vreau ca pe acest blog asa sa ramana.


-va multumesc tuturor pentru vizionarea postarilor si pentru comm,au fost de mare ajutor si puternice,multumesc celor care au considerat acest blog bun de ceva pana acum,va astept cu drag peste cateva saptamani maxim luni.


Cu bine,Alexandru Fortis...

14 comentarii:

  1. o singura intrebare: de ce?

    1. filosof?

    2. celelalte postari?

    nu inteleg nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce o pauza asa lunga?mie personal mi-au placut postarile tale si nu cred ca trebuie sa faci asa o pauza lunga pt ca ceea ce scrii este frumos si mie mi-ar lipsi postarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. da o sa mai postez paula doar ca vreau de acum inainte sa scriu lucurile cat mai bine gandite si cat mai interesante posibil,dar pentru o asemenea munca trebuie sa ma documentez si sa extrag multe lucuri iar pentru asa ceva imi trebuie timp.

    RăspundețiȘtergere
  4. aici iti scrii gandurile tale ceea ce simti in acel moment nu trebuie sa stai sa analizezi fiecare gand.Nu trebuie neaparat sa scrii despre o anumita tema pt a fi discutata.Cand scrii despre un sentiment,scrii parerea ta si ceea ce simti in privinta acelui sentiment.

    RăspundețiȘtergere
  5. dap. Paula are dreptate. nu inteleg ce nu a fost bine la postarile anterioare?
    de ce le-ai sters? puteai sa le lasi si sa postezi si asta... si asa continua lunga noasta discutie intre prieteni... nimic filosofic.
    sincer. nu am inteles de ce.. din ce ai scris. adica, simt ca tu vrei sa scrii ceva atat de comlex incat noi sa putem doar fi de acord cu tine.. si atat!

    nu imi place asta. [e doar o parere]

    apoi. 1.filosof? e despre tine. mai gandeste. mai citeste ce ai scris:))

    RăspundețiȘtergere
  6. am citi dar tot nu inteleg partea cu filosofi.

    RăspundețiȘtergere
  7. "a scrie filosofii nu este usor,de aceea voi lasa lucrurile sa se lase asteptate,motivul?simplu:laboratorul meu inca nu se incadreaza la ideii si imagini demne de filosofii."

    asta!

    noi nu pretindem filosofi din partea ta. sincer.
    eu, unu, daca o sa incepi cu teorii dinalea de 'filosof' nu o sa-ti raspund.
    mie mi-au placut postarile anterioare unde am avut libertatea de a raspunde cum am vrut.
    filosofiile cer filosofi pentru dezbateri. e simplu.
    nu ma consider filosof, asa ca nu o sa pot raspunde la urmatoarele tale postari.

    unpic m-ai suparat ca ai sters postarile :|
    da' faci cum crezi tu ca-i bine.
    ce mai pot spune? nimic!

    RăspundețiȘtergere
  8. imi pare rau daca te-am suparat,dar nu mi-a placut deloc cum am scris.

    RăspundețiȘtergere
  9. ok. oficial mi-ai raspuns la ultima parte a postarii mele anterioare:))

    pai.. mi-a trecut. nu pot sa te oblig sa faci ceva ce nu iti place.
    si nu inteleg de ce nu ti-au placut? ai scris ce ai simtit atunci. poate acum simti altceva. si e ok. asa ar fi ok, in fond evoluam. evolutia implica schimbarea. schimbarea implica o viziune diferita asupra aspectelor vietii. simplu:)

    la ce te astepti de la urmatoarele postari? alea 'filosofice'? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. sa fiu multumit cu adevarat de ceia ce scriu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce pot sa zic ... bafta in ce iti propui , dar totusi ai grja ... ca nu cumva sa fi la fel de dezamagit de raspunsurile mele ca si de postarile anterioare , pentru ca eu nu am de gand sa filozofez la ce scri ..am sa imi exprim parerea iar daca vad ca nu se ridica la nivelul temelor filosofice am sa incetez sa comentez ...
    Oricum astept sa vad cu ce inovatii vi .. bafta

    RăspundețiȘtergere