marți, 18 ianuarie 2011

De ce Doamne....

De ce Doamne imi dai dorinţe,
Vise pe care să nu le pot împlini
De ce imi dai să sufăr dupa ele,
Nu te gândeşti că mă doare...

M-ai făcut să aspir la perfecţiune,
Ca să plăng de amărăciune,
De ce să aspir la imposibil?
De ce să vreau ceea ce nu mi-ai permis să am....

Oare e bine aşa?
La alţii le-ai dat totul,
Până şi ce nu au vrut, iar mie mi-ai dat dorinţa....
Care e scopul te întreb?

Cred că niciunul....
Dar îţi mai spun ceva,
Nu va fi chiar aşa,
Dacă nu mi-ai oferit,
Îmi pot oferi şi eu,

Chiar de nu voi merita,
Nu e vina mea,
Tu m-ai făcut aşa,
Puteai să mă faci altcumva,
Atunci întrebă-te:A cui e vina?

4 comentarii:

  1. interesant. da' stii ca nu-s de conceptia asta:))

    da' totusi, e dragut ca te-ai apucat de poezii post-moderniste, sa le zic asa:P

    keep up the good work, dude!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place... pt ca e ceva nou si e normal sa avem momente in care ne simtim prost, deprimatie etc si im momentele astea cel mai bine e sa scriem despre ee, sa le putem reciti, sa vedem ce anume ne supara cu adevarat, sa putem sa le evita data viitoare si cel mai iportant sa ne cunoastem din ce in ce mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. * deprimati
    ** despre ele
    ***sa le evitam
    ****important

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce? ... draguta intrebarea , si totusi foarte frustranta pentru ca niciodata nu aflam raspunsul ... oricum trista , dar in acelasi timp dragutz poezia ... te supara ceva ? ( cretina intrebarea ) ... ar trebui sa te intreb ce te supara , sau mai bine zis ... DE CE?

    RăspundețiȘtergere