marți, 11 ianuarie 2011

O mie de lupi doar unul singur alb

Alb....cât de pur şi de strălucitor, nu e de mirare că albul te reprezintă.Un lup întelept şi atent,  asemeni unui lup, nu te temi de întuneric, când păşeşti prin el, albul tău scoate lumina şi aruncă întunericul din fată, după care îl ştergi usor şi te asiguri că nu mai rămâne nimic.
Alb....albul, este o nonculoare,dar tu radiezi de culoare,...un singur alb între negri şi cenuşi, un inteligent şi un lup prietenos, asemeni neamului tău, câinele, aveţi  în comun atâtea lucruri: fidelitate, respect, apreciere, bunătate, inteligenţă,...mai multe nu are câinele, căci ţie îţi mai pot gasi multe, dar acum sa vorbim despre legenda lupului alb,..legenda prin ochii mei, legenda ta.....


O mie de lupi, unul singur alb
Vioi şi sprinten, tânăr şi glumeţ,
Suflet nemuritor, un suflet ciudat,
Care încape întotdeauna în doua suflete
Ţi-e teama să nu îl pierz, căci ai nevoie,
De a lui lumină,
Suflet etern printre destinele semenilor,
Înlătură întunericul, ca să fie lumină!
Al întunericului duşman, al tribului înţelept
Atent în vorbe şi spontan în urmări
Un disimulator incredibil şi un ascultător de asemeni.
Carismatic şi flexibil
Deseori serios, deseori glumeţ de serios.
Un vraci in desluşirea rănilor ascunse,
Un nemuritor, asemeni geniului necunoscut,
Ascuns în genialitatea sa,
Îl omori uşor, deşi a sa nemurire rămâne...
Cum îl omori?
Aratăi că suferi, căci atât să ştie
Şi duhul îşi va da,
Pentru a te vindeca....




Pentru un prieten dintre o mie, un lup alb.

2 comentarii:

  1. eu stiu pt cine eeee ;;)

    desi nu il cunosc pe luppul alb personal si mie imi plac povestile despre el...imi arata ca este un prieten bun, daca nu cel mai bun pentru tigru.
    si asta ma bucura mult!

    p.s. si mie imi place lupul ca animal...si cand eram mai mic ma credeam lup gri cu blana fina si coada stufoasa :)))

    acum..raman la statutul de 'tzitzu' daca nu ai nevoie de vreo sora in haita :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmmm imi place ... adevarul e ca nu ma prea omor dupa "lup" ca animal , dar cu toate astea , din ce ai scris tu acolo mi-a sarit in ochi si s-a imprimat pe retina o singura calitate a lupui , care mi se pare fascinanta si de-a dreptul uitata de timp .... " fidelitate " .....

    RăspundețiȘtergere