miercuri, 1 decembrie 2010

Am invatat....

M-am gandit ca ar fi bine sa mentionez si ce am invatat,am de gand sa scriu si aceste mici postari pentru a nu va face sa asteptati indelung pentru mine.App...nu ma pun sa scriu ca am invatat sa vorbesc ssa mananc,etc...BUuuuuunnnnn......Si cine doreste poate sa imi raspunda la intrebarea de la sfarsit.:)

Am invatat cum sa citesc,cum sa gandesc,am invatat sa stiu cand sa tac,am invatzat sa stiu cand sa vorbesc,am invatat sa iubesc,am invatat sa ofer iubire,am invat sa am rabdare,sa fiu calm,sa imi suprim furia,am invatat ca e complicat sa fi simplu,am invatat sa fiu tandru,am invat cum sa ma perfectionez,am invat ca si cel mai bun prieten te poate dezamagi din cand in cand dar tu trebuie sa il ierti pentru asta,am invatat ca raul tzil uita greu oameni,am invatat ca si cei ce afirma asta fac la fel,am invatat ca nimic nu e perfect dar nu trebuie sa ma las,am invatat ca desii sunt neinteles nu inseamna ca am o problema,am invatat ca indiferent cata drepatate ai avea intotdeauna va fi cineva care nu te va sustine,am invatat sa fiu bun cu oameni doar cate un pic in fiecare zi,pentru ca uita usor ce le faci,am invatat sa nu ma las calcat in picioare,am invatat ca oameni reci nu sunt neaparat oameni rai,am invatat ca aparentele inseala,am invatat sa ma arunc in fata pericolului,am invatat cum sa privesc,cum sa inving,am invatat sa par slab cand sunt puternic si puternic cand sunt slab,am invatat sa nu mai arat ca imi pasa,am invatat sa primesc dezamagirile,am invatat sa respect si ca nu intotdeauna voi fi respectat inapoi,am invat ca daca crezi ca cineva tzie bun prieten nu inseamna ca si el te vede asa,am invatat ca e mai bine sa fi fara prieteni decat sa fi fara tine,am invatat ca nu toti oameni sunt la fel,am invatat sa inving si cand cei din jur cred ca am pierdut,am invatat sa iubesc critica si sa ma hranesc cu ea,am invatat sa transform lucurile rele in trepte ale puterii,am invatat sa fiu modest,sa fiu tacticos,am invatat ca sunt mai puternic daca pot face rau si nu il fac.

Voi ce atzi invatzat?

4 comentarii:

  1. 1. imi place cam tot ce ai invatat:))
    2. am invatat ca trebuie sa iert si apoi sa uit. am invatat ca si atunci cand tac, vorbesc, iar cand vorbesc tacand oamenii nu inteleg ce trebuie. am invatat ca uneori trebuie sa fiu dur cu persoanele apropiate ca altfel nu inteleg unele lucruri. am invatat trebuie sa iubesc pe cine ma iubeste si sa respect pe cine ma iubeste mai putin. am invatat sa am incredere. am invatat sa vad cu ochii inchisi. am invatat ca uneori e mai bine sa mergi pe strada cu castile in urechi si cu privirea spre cer. am invatat ca nu toti oamenii spun ceea ce fac sau fac ceea ce spun. am invatat ca nu poti atinge perfectiunea ideala. am invatat ca toti gresim. am invatat ca aproape nimic nu e ceea ce pare...
    iar in ultimul timp am invatat ca e important sa ai prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am invatat ca odata cu cu trecerea timpulu trec si eu , am invatat ca nu e rau sa traiesti intre intrebari , am invatat ca nu ii nimic rau in faptul ca sunt confuz ca traiesc printre ele , am invatat sa le accept sa ma imbrac cu ele si apoi sa le gasesc raspunsuri. Am invatat ca nu sunt atat de important pe cat credeam , dar in acelasi rand am invatat sa iubesc si sa devin la fel de important pe cat credeam pentru persoana iubita , am invatat ca binele ce is simt e doar o stare euforica de moment , am invatat ca nu existat prieteni adevarati doar persoane cu interes comu ( si poate ma insel si sper sa fie asa , si intro buna zi sa ma pot bucura de faptul ca m-am inselat) , am invatat sa pretuiesc atat binele cat si raul care se rasfrang asupra mea , am invatat ca binele care il fac intentionat altora este pus in umbra de raul pe care il fac involuntar , am invatat ca nu e nimic rau in faptul sa fiu eu si sa fiu privit cu suspiciune decat sa fiu cum vor alti si sa fiu privit cu apreciere ...

    Si am mai invatat ca ma pot baza pe persoanele carora le pasa de mine si ma accepta asa cum sunt eu cu adevarat

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos spus "am invatat ca sunt mai puternic daca pot face rau si nu il fac."

    eu am invatat ca
    * daca cineva nu stie sau nu isi exprima deloc sentimentele nu inseamna ca nu le are.
    * daca iubesti pe cineva cu adevarat nu lasa pe ultimul moment totul...caci poate acel moment nu va mai veni niciodata
    * a te arata puternic cand esti distrus pe dinauntru doar ca sa nu faci pe altii sa sufere necesita un efort extraordinar
    * daca ai impresia ca ai fost jignit, mai gandeste-te o data, poate doar ai inteles gresit
    * tot binele pe care il faci, ti se va intampla si tie
    * viata iti intinde multe capcane si ispite, ai grija ce alegi
    * decat sa distrugi si sa dai uitarii mai bine repari
    * chiar daca uneori familia si prietenii apropiati nu iti sunt pe plac doar pentru ca incearca sa te faca sa alegi ceva ce ei considera ca e mai bine pentru tine, la o privire mai atenta vei realiza si tu (in majoritatea cazurilor) ca au dreptate, indiferent ca au vorbit urat, ca ti-au dat doar o singura varianta de ales 'asta sau nimic' , ei au avut intentii bune, chiar daca pe moment iti vine sa iti iei lumea in cap
    * doar daca cineva nu te iubeste cum vrei tu, nu inseamna ca nu te iubeste (valabil mai ales pt parinti si familie)

    RăspundețiȘtergere