duminică, 5 decembrie 2010

Trebuintele Prietenului Pentru Mine

Nu sunt multe, sunt doar 5,pe care le consider foarte necesare pentru mine, daca acestea nu sunt atunci nu pot considera in intregime pe cineva cu adevarat prieten.Oare va regasiti careva printre ele?Nu trebuie raspuns:))

1.Este cel mai important,avand in vedere ca am o relatie foarte buna ca iubita mea,este normal ca trebuie sa se inteleaga bine cu ea, si foarte important sa nu o jigneasca daca ea nu la ranit si sa fie cat de putina foarte sociabil,  doar asa pote fi o persoana si un prieten de familie.
2.Sinceritate(Sa fie sincer, dar....2 lucruri foarte importante....1.cand i se cere......2.sincer,nu sa ma scuipe cu, cuvinetele sale).
3Apreciere(Sa tine intotdeauna minte cand i se face un bine, iar daca i sa facut un rau, atunci sa le puna in balanta nu sa ma judece pentru o singura fapta rea, si sa uite alea 100 de fapte bune, intradevar daca fapta aia rea e mai grava e alceva, dar cum spuneam, sa le puna in balanta.
4.Respect(Atunci cand un prieten da mana cu mine, vreau sa simt incredere, sa simt ca ma pot baza pe el, sa nu ma astept vreodata din parte lui la o ocara, sa ma calce in picioare, sa nu faca glume proaste pe seama mea, sa stie cand sa se opreasca din glumitul prostesc, eu vreau sa imi vad intr-un prieten sufletul, o parte din mine, daca el ma jigneste, atunci distruge acel legamant, sa nu intelegem gresit, pun lucrurile in balanta, nu il judec pentru o singura fapta, dar o iau in calcul.
5.Si ultimul dar nu cel din urma,...un bun tovaras de joaca:)) sa zic asa, nu sa fie bun la un sport, nu pretind asta, nu sunt selectioner, dar sa mai jucam un biliard, un sah, carti, etc.

Acum:Trebuintele Prietenului Pentru Tine care sunt?

10 comentarii:

  1. dragut:) imi place in general
    spun din obiectivitate:
    1. tu si Nichol nu sunteti identici deci o persoana poate fi pe placul unuia si sa displaca celuilalt:)
    2.imi place partea cu sinceritatea, dar unele lucruri ar trebui sa le tina secret:) poate inca nu sunt de spus. si la faza cu scuipatu cu cuvinte.. unii doar asa se fac intelesi. stiu persoane de genu. nu e ceva rau din punctul lor de vedere. ei asa se exprima. sunt directi.. prea directi:))
    3.aici total de aord.. uneori trebuie sa inchidem ochii cand un prieten ne face sa ne simtim aiurea. poate are nevoie sa se descarce... poate asa se elibereaza de stres sau de orice:P doar cu masura. cum ti-am mai spus, un prieten ar tebui sa stie cand sa inchida ochii si sa isi astupe urechile. cand sa uite sau cand sa tina minte:P
    4.nimic de comentat aici. Respect, bro! :))
    5.dragut:) tovaras de joaca:P

    asa. partea subiectiva:
    nu cred ca ar trebui sa iti faci un tipar dupa care sa iti cauti prietenii. asta e ceva ideal. asta e perfectiune.
    nu prea gasesti toate astea intr-un singur om.
    suntem defecti si asta ne face speciali! invata sa transformi greselile lor in fapte drepte (cel putin in mintea ta)
    daca ai un prieten si il vrei cu adevarat pentru mai mult timp si e Prieten! atunci il accepti cu bune si cu rele.

    si da.. ca in orice prietenie, conflictele peste care se trece, intaresc relatia:)

    RăspundețiȘtergere
  2. totul ok,ianafar de un lucru:nu ai raspuns la intrebare:))
    Aia cu conflictele nu stiu ce sa zic:mai e si vorba aia:Atunci cand te certi cu cineva si tai ata, tot mai ramane nodul cand te impaci.

    RăspundețiȘtergere
  3. ehh... tai ata. nu o tai. nu fa din tantar, armasar:))
    eu vorbeam de lucrurile alea stupide.. marunte:P

    asa.. ultima intrebare?

    pentru mine, prietenul e persoana care e ea insasi cand e cu tine. care isi da jos mastile cand te vede. care stie sa te asculte, sa te intrebe, sa iti raspunda. care stie ce vrei sa spui inainte ca tu sa vorbesti.
    e persoana care te intelege. e persoana care te ajuta si pe care o ajuti. e persoana care rade cu tine. care plange cu tine.
    e persoana care are un umar cu numele tau pe el. persoana ale carei lacrimi ti-au udat umarul. persoana care te cunoaste. persoana care te apreciaza. persoana care te vede, dar nu cu ochii.
    persoana care stie cand sa zica da si cand sa zica nu. care intelege de ce esti cum esti.
    cam asta inseamna pentru mine Prieten. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place la amandoi ce ati scris desper prietenie si despre prieten in sine ... hmm Trebuintele prietenului pentru mine !!! nu am asa ceva si oricine mi-ar putea fi prieten dar in schimb am o singura regula :

    Greseti odata , nu am treaba esti om , e uman sa greseti , greseti a doua oara , nu am treaba ca daor suntem imperfecti , greseti a treia oara tot nu ma deranjeaza inteleg ... dar nu uita am o limita si cand limita aia ii trecuta iti faca viata un IAD , din prietn devi cu totul si cu totul altceva.

    De ce am spus ca nu as avea o matrita anume pentru prieten . Simplu .. suntem oameni , nu suntem doi la fel , deci nu existat persoana care sa mi se muleze sau eu ei 100% , dar intr-o prietenie tanjesc dupa un singur lucru ... SIceritate , si nu cand o cer eu , ci atunci cand nu vreau sa o aud , pentru ca sunt satuld e persoane care sa ma l... in c.. asa fara sens ...
    Se spune ca " In viata nu trebuie sa astepti sa treaca furtuna ,ci sa inveti sa dansezi in ploaie" ... acela mie prieten care e in stare si care chiar isi doreste sa invete alaturi de mine sa "dansam in ploaie"

    RăspundețiȘtergere
  5. A da !! Toate cele spune mai sus serefera la ...Prieten .... ca sa imi fi un Priten Adevarat , "Frate" alea alea ... nu pot sa dau niste caracterizari pentru ca un Prieten Adevarat nu ti-l faci de pe o zi pe alta , un Prieten Adevarat invata de la tine si in acelasi rand te invata si el pe tine , cu un Prieten Adevarat dispar toate barierele , nu exista prejudecati , ura , raca , toate astea dispar ... Cand ai un Prieten Adevarat inveti sa te adaptezi dupa el , si el la randul lui dupa tine , fara sa se puna nici o intrebare si fara nici o indoiala

    RăspundețiȘtergere
  6. cum as vrea sa fie un prieten adevarat?eu din fericire am o prietena adevarata si stiu cum este o prietenie adevarata.Un prieten este acela care te asculta cand tu ai o tristete si plange impreuna cu tine..and se bucura impreuna cu tine de realizarile tale..cand te ajuta sa te ridici atunci cand ai cazut si te incurajeaza sa mergi mai departe ..cand iti spune ca gresesti si tu nu-ti dai seama sau cand iti da 2 palme sa te trezeasca la realitate.eu am aceasta prietena de 30 de ani si ii multumesc pt ca exista si face parte din viata mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Tot 5? Hmm...
    1. Sa tina la mine. Probabil daca as avea si eu o relatie serioasa, ar fi pe locul 1 cam ce ai zis si tu, desi cum am citit intr-un comentariu, nu poti obliga pe cineva sa se inteleaga cu o persoana, daca nu merge...
    2. Sa fie sincer. Urasc minciunile, fie ele si bine intentionate, cu menirea de a ma "scuti de suferinte". Believe me, ma doare mai tare sa aflu ca tu stiai ceva, si mi-ai spus altceva.
    3. Sa aiba simtul umorului. E esential sa ma faci sa rad, de preferinta isteric.
    4. Inteligenta. Cand am chef de o conversatie de genul "The meaning of life", sa pot discuta cu persoana respectiva.

    Si cam atat, banuiesc...
    Te saluta fiica-ta :D.

    RăspundețiȘtergere