duminică, 23 ianuarie 2011

Ciclul Phenoix

De ce Ciclul Phenoix?....Hmmm, pentru ca îmi plac schimbările, îmi place să o iau de la zero, să şterg tot, să o iau de la capăt, în fond aşa e şi viaţa mea, mereu de la zero....astăzi am simţit un sentiment ciudat, care nu l-am mai simţit de mult, pe care nu il pot defini, pot doar sa spun, că simt cum inima mea, este crăpată în două, iar în mijloc lasă loc vidului.....
....Oameni noi, circumstanţe noi, clipe noi, dar mereu aceleaşi, în adâcul sufletului meu,  mereu le-am ştiut,....am văzut şi  oameni care vroiau să le spun totul despre mine, oameni care îmi cerşeau asta, şi dupaceia mă aruncau asemeni unei cârpe, oameni care se plâng toată ziua, iar eu eram acolo să îi ascult, iar ei în schimb nu au banii nici să îşi cumpere un aparat auditiv, când era vorba de mine, oameni care mă vroiau alături la greu, iar când le era bine, căutau clovni, oameni care ştiau să imi fie alături doar când aveam o sumă de banii,....adevărul este în fond, unul singur,...că prea mult îl acuz pe Dumnezeu pentru asta, în fond......Totul se întâmplă pentru un motiv....
Iar acum e momentul să mai iau o pauză, dar nu o pauză în care trec peste trecut, şi îl iau de la zero, nu...nu mai am de gând să şterg postările, să şterg....nu voi mai face asta, un prieten bun imi spunea întotdeauna următorul lucru: ,,Nu mai trece peste, treci prin...,, uneori uit câte dreptate are când afirmă asta.
Da...e timpul prietene...e timpul să trec prin.....

2 comentarii:

  1. :) interesanta postare dupa o interesanta conversatie...


    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. pe un ceas candva scria 'Totul se intampla pentru un motiv...'

    se potriveste oricand, oricarei situatii...doar ca nu vedem tot timpul partea buna in rau..necesita exercitiu..mult!

    RăspundețiȘtergere